kubb siiznde hapşırdığınızda karnınıza kasıklarınıza ani keamp gitiyor mu? ani baş dönmelerim oluyor ayağa kalkınca ama mide bulantısı yaşamadım hiç
melegiminannesi kubb bende oluyor alerjik astım.hastasıyım bide alerjim tuttugu an hapşuruyorum ve kasıklarım batıyor bi 10 saniye ama kendini sıkmadan hapşur daha iyi.oluyor en azından kasık ağrın olmuyor
bridetobe 7+1 ikiz olduğum için erken doğacaklar ama ait olduğum yer burası 😂😂 bulantı değil ama yanma hissediyorum yediğim her şey midemde büyüyor da büyüyor benim gibi olan var mı
Ozge1629 bridetobe 7+3 uz bızde asırı bulantı kusma bıdr yanma degkde eksıme var yedıklerım agzıma glıyo aypt soylemesı ıcm gaz dolu gıbı hısrdıyırm sureklı gegırtı ıstegı oluyor ggbi
Gamze43 bridetobe bende tam 7+1 canim 6 haftaya yakın bulantılar başladı ama 7 haftaya girdim dün acayip migdem bulandı akşamdır kusuyorum ya
Gamze43 bridetobe önceden dusugum oldu benimde onlarda ikizdi cok zor gerçekten ikizlere hamile olmak şimdiki bebisimmm tek bebek 🥰🍼
elfmrcn 5+4 teyim bende tup bebekle hayatimda hic uyumadigim kadar uyuyorum duphaston kullaniyorum o mu yapiyo yoksa gebelikle mi alakali bilmiyorum
Gamzehzmoglu bridetobe merhaba bende tüp bebekle hamile kaldık 2 tane kese gördük 2 hafta sonra kalp atışı için gidicem 5 haftadayız sizin nasıl gidiyor benim bazen sızlamalarım oluyor idrara çok hızlı sıkıyorum sabah bulantısı ve baş dönmelerim var
Aysegul27 Kizlar sizinde surekli idrar’iniz geliyormu ya🤭 saat basi wc’ye gidiyorum hemen hemen.. daha cok erken ama bilmiorum
melegiminannesi Aysegul27 dur bakalım bi haftaların ilerlesin o sık wc ye gitmeye birde aşırı mide bulantısı ekleniyor o zaman daha fena😥 ağzım cok kuruyor su iciyorum gece boyu wc deyim uyuamıyorum eşim bile rahatsız sürekli wc ye gitmemden 😣
Hgk Tuselizya Merhaba, ben de bugün 6. Haftama girdim, bebeğin kalp atışlarını duydunuz mu acaba? Ben gebeliğimi 4 gün evvel öğrendim. Doktor haftaya cumartesiye randevu verdi, bekliyorum🤷🏼♀️
Tuselizya Hgk Hgk dün kesemizi gördük bugün 6+0 olduk iki hafta sonrasına randevu verdi doktorum 8 hafta olucaz o zaman tam net duyalım diye sanırım o kadar geç verdi zaten 7-8 haftada net görülürmüş
melegiminannesi Benimde 5. Haftamda 6546 idi değerlerin normal canım merak etme 😀 2 ekim doğumumuz hayırlısıyla şuan 9 haftalığız kalp atışı yerleşmesi herşeyi gayet normal tüm anneler gibi heyecanla bekliyoruz yavrularımızı ❤👼