mrvrm adatuna evet. 28-28 yumurtlama, 30 çatlama gördüm. O yüzden erken mi ki şu an bilemedim. Regle 5 gün kalınca çıkar diye heves ettim bi. Dediğim gibi belirtilerim de çok fazla
Busranur_mnts mrvrm predictor early de iyi bi test kuzenim turuncu olan predictor express kullandı 1 hafta gecikmesi vardı ilk kez test yapmıştı baya koyu şekilde gösterdi
adatuna mrvrm yumurtlamadan 12 gün sonra erken gebelik testi yaparsanız varsa çıkar Ben hatta 11.gün predictor early ile görmüştüm fotoğrafı var tartışmalarımda
rabiayy mrvrm ben regle 6 gün kala her ikisinde de silik çizgi ile öğrenmiştim. Ama inovita gerçekten hassas bir test. Elimizde varsa ondan yapın
mrvrm rabiayy 2 tane kaldı elimde. Ama burada herkes awox ile öğreniyor diye ondan mı alsam diye düşündüm. Sizin ikisinde de aynı koyulukta mı çıkardı
rabiayy mrvrm bende ilk inovita yapmıştım sonra awox ile yaptım. İkisi aynı çıkmıştı. Awox daha siliktş hatta inovitadan
mrvrm adatuna yumurtlamanın ilk gününden sayarsak bugün 12. gün 😂 beklicem mecbur. Elimde test fazlaca var o yüzden yapıyorum her gün. Laboquick de var ama çıkarmaz diye onu yapmıyorum