mrvrm Innovita ultra hassas gebelik testi mi awox erken gebelik testi mi sizce? Innovita yaptım. Bat 14. Regle 5 gün var çıkmadı. Yarın için awox alsam çıkar mı regle 4 gün kala? Bu testlerde öğrenenler kaç beta ile öğrendi?
Ceku256 mrvrm awox kullanmadım ama innovita hcg testiyle 3 gün kala 33 beyayı göstermişti. Erken gebelik testi falan değildi ovulasyon testinin yanında hediye gelen normal testti.
Gulceefe-00 mrvrm bence adetınızı bekleyin benim kan testim adete 4 gün kala negatifti adet bir gün geçince hem kanda hem idrarda pozitifi gördüm. Böyle erken test yapıncs daha çok stres oluyor insan.
mrvrm Bu ay da bayağı belirti yaşadım halen de yaşıyorum. Bu sabah uyandığımdan beri regl olacakmışım gibi ağrı var. Ama olmayacağımdan eminim. Bu kadar öne çekmesi imkansız bende. İlk gebeliğimde de böyle belirtiler yaşamıştım. Şu an testte halen çıkmayınca korkmaya başladım ya. Testin azizliğine mi uğruyorum ki 😔
Gulceefe-00 mrvrm o zaman her gün bir tane test yap için rahat etsin ama çizgi çıkmazsa moralini de bozma 😃
mrvrm Gulceefe-00 kendime söz vericem 😅 vallahi belirtilerime güveniyorum ya. Bu kadar ağrı, batma vs.boşa değildir diye teselli ediyorum kendimi 🙈
mrvrm Busranur_mnts ay maşallah 😍 awox bulabilirsem alayım bugün. Prodoctor varsa ondan da olur o zaman
Gulceefe-00 Ask45 sanmıyorum çünkü adet bir gün geçtiğinde hem kanda hem idrarda çıktı geç döllenme olsa birkaç gün sonra çıkardı