Elyademirhan canim ben ilk doğumumu 41.hafta oldum ve hic sancim yoktu sezeryan oldum simdi 22haftalik hamileyim bu kez 38.haftada alirlar bebegi iki hafta önce yani ameliyat yerim cizgi gibi izi var cok kotü deil ama karnim cok kötu catlak izleri var