Byzhzl Burcumom hepsi değil doğumdan sonra geçen çatlakta varmiş ben sadece göğüstekinin geçtiğini okudum
Burcumom Elyademirhan ay ben 32 den sonra bi başladım ve bebeyağı lierac kullandığım halde fenayım su an doğumdan sonra kötü olursa lazer düşünüyorum 🤔
Elyademirhan Burcumom bende olmadı canım bebek yağı kullanıyorum dalının yağını her gece yatmadan önce masaj yaparak sürüyorum karnıma ama göğüslerimde oldu ve çok çirkin duruyor😔
Aysheyamanmustafa Burcumom striort metoduyla tedavi ol canım lazer geçirmez. İzmir neslim güngen açıldı instgramdan sayfasına bakabilirsin. %80 -90 geçiriyor bu metodla başka tedavisi yok 😌
Gebeyimm Elyademirhan normalde 38 haftada alıyorlar bazı doktorlar 39a kadarda bekliyor doktora bir sor istersen ben sezeryan olduö ama zorunlu sezeryan .önceden sezeryan dendi ise zateb tarih veriyorlar gel diyorlar
Busra_bugraaa Elyademirhan doktora göre de değişiyor o canım bazıları 38. Haftada bazıları 39 a kadar bekliyorlar
Elyademirhan Busra_bugraaa evet ola bilir kuzu insallah sağ salim kucağımiza alalım da başka bi şey istemiyorum Ama yinede sorcam doktoruma
Balboncugum Bnde sezeryan istiyorum 35+5 iz daha doktorumuzla konuşmadık haftya kontrolumz de konuscaz insallah bn bi aksilik olmasa 12 mart da istiyorum 38+4 olmus olcaz