mer1 Elyademirhan 35+2 canm haftaya martin 5 6 iste hastaneye gitcem yatisimi yapcak herhalde yada cati mua esimi eder blmiyrm
Gulsensandik Byzhzl benimde göğsümde var doğum yapalı 9 gün oldum geçmedi hala muhtemelen geçmez ya catladi zaten bı kere ne kadar geçebilir ki😏😔
Elyademirhan Minnoskiz insallah canım işte Bende saat 00:00 sonra 33 haftalik oluyorum sezeryan doktorun soyledigine gore 37 +1 gunume denk geliyo
Aysheyamanmustafa Burcumom striort metoduyla tedavi ol canım lazer geçirmez. İzmir neslim güngen açıldı instgramdan sayfasına bakabilirsin. %80 -90 geçiriyor bu metodla başka tedavisi yok 😌
Burcumom Aysheyamanmustafa ayy hemen bakıyorum canım, ben istanbuldayım ama umarım istanbulda da bu tedaviyi yapan vardır