Efendininannesi Seymatrkay amin inşallah bizde sadece hüma olmasına karar verdik söylediğiniz çok mantıklı birde oğlum var mehmet onu babası koymuştu bunada ortak karar verdik yoksa bana kalsa isimsiz kalırdı çok kararsızım her konuda
Seymatrkay Efendininannesi Mehmet ismi ne kadar güzel. Miss gibi. Hüma da zarif kibar bir isim. Daha ne olsun ;)
Accountant Efendininannesi 2 ismi olanlarda birini kullanıyor zaten çoğunlukla bence tek isim yeterli
Glsahe Efendininannesi Benim kızımın adı Hüma Sare her ikisi de kısa isim olduğu için biz Hüma Sare diye sesleniyoruz tek Hüma ve Sare diyende var tabii ki
Efendininannesi Glsahe çok güzel isim ama eslem hüma tek seferde kimse söylemezdi büyük ihtimalle en güzeli tek sanırım
ABusraaaa Efendininannesi iki isim birden kullanılmıyor canm bu yüzden bnce tek isim koy. Benim oğlumun ismi Ahlas efe mesela kndim bile yeri geliyor iki ismi kullnmiyorum çevredeki lerden bhsetmiyorum yni. Bence hüma güzel ☺️
Efendininannesi ABusraaaa evet aslında çok doğru anne baba bile söylemiyoken çevremiz nasıl söylesin ki sadece hümada karar kıldık 🌸
ValideSultan Efendininannesi kıza tek isim evlenince babasının soyadını kullanması kolay olsun . Ve ikisinide sevmiyorsan başka için bul içine sinen
bebesever papatyakokulugece ay sana niye dert oldu soru sahibi bile normal sekilde neden sevmiyorsun diyor da sen niye dertlendin adın eslem mi :D
bebesever Efendininannesi evet var ama fonetik olarak hoş gelmiyor kulağa bence. Yani 2 isim zaten yorucu oluyor resmi işlerde falan. Ben o yüzden eslemi elerdim. Ama tabi sen nasıl istersen 🌸
Efendininannesi bebesever banada kulağa hoş geldi birde anlamını çok beğendim ama okul dönemindede zorluk çekmemesi için sadece hümada karar kıldık teşekkür ederim 🌸