Efendininannesi Sade Hüma. Çift isimlerden uzak biriyorum. Çocuğuna Eslem Hüma ismini koyarsan herkes ilk ismi olan Eslem’i der Hüma çöp olur. En sevmediğim şey. İki isimli kişilere tek ismi ile seslenilmesi. Ya da hangisini kullanıyorsun gibi saçma bir soru sorulması. Kafanızda tam netleştirin öyle isim koyun. İkicin çocuğunuz kız olursa olur adı Eslem inşaallah. Sağlıcakla gelsin.