Efendininannesi Glsahe çok güzel isim ama eslem hüma tek seferde kimse söylemezdi büyük ihtimalle en güzeli tek sanırım
Efendininannesi ABusraaaa evet aslında çok doğru anne baba bile söylemiyoken çevremiz nasıl söylesin ki sadece hümada karar kıldık 🌸
Efendininannesi bebesever banada kulağa hoş geldi birde anlamını çok beğendim ama okul dönemindede zorluk çekmemesi için sadece hümada karar kıldık teşekkür ederim 🌸