Aysnurrr ben de 17 haftalıkken gittiğimde aynısını söyledi kanamam olmuştu 2 damla o şikayete girmiştim. Bugün tam 20 hafta olduk tekrar gittim yukarı çıkmış plesenta. İnşallah seninki de ilerleyen zamanlarda çıkar. Dinlen, ayakta çok kalmamaya çalış. Yürüyüş yapıyorsan bu aralar yapma.