Aysnurrr bencede farklı bir doktora daha git normal Doğum olma ihtimali yok eğer bu şekilde devam ederse Doğum zamanı geldiğinde halen aşağıdaysa sezaryen ayrıca yormayın kendinizi kaşık ağrıları sonra kanamaya sebebiyet verir mazallah bana doktor çalışıyor Muş’un dedi bende 1 aydır işten ayrıldığımı söyledim eğer çalışıyor olsaydın sana rapor verecektim dedi