Aysnurrr mrb bende dün doktora gittim 16 haftalığım banada plasenta rahim ağzına yakın dedi. Şu an için erken dedi ağrı ve kanamam olmadı hiç. Siz bunu yazdığınızdan beri üç ay geçmiş. Merak ettim değişen bişey oldu mu. Plasentanız yukarı çıktı mı ya da kanama falan. Yaşadıklarınızı paylaşırsanız mutlu olurum.