tirinitii 6+2 de keseyi gördük, bebek var dedi, küçük hatta ilk öğrenip yaptığım beta değerimi sordu doktorum. Normal dedi, geç döllenmedir muhtemelen. Ama artık haftaya kalbini duymam lazım dedi 7+2 duyamadık, tekrar beta hcg değerime bakıldı ve normal haftasıyla. 8.haftada gel dedi. Bakalım, inşallah duyarız siz de ben de, bekleyen tüm anneler de 🙏🏻