Yamac41 Merhaba kızlar benim son adet 12 Mayıs normalde 8 haftalık olmalı ama doktor bugün 6 hafta gibi duruyor kalp atışı falan duyamıyorum dedi bu durumu yaşayan var mı çok üzüldüm
Zeyzeyzey Yamac41 gec döllenme olduysa belki erkendir haftaya tekrar git bence İnşallah duyarsın ozaman kalp atısını
Bulutlarda Yamac41 benimde ilk gittiğimde 1 hafta 5 gün geriden söyledi bugünde 9+5 beklerken 10+2 çıktı galiba en net 12. Haftaymış yavaş yavaş geliyormuş haftasına. Bu arada benimde 6+4 deyken bebek yoktu sadece kese vardı 7. Haftada duyabildim
Bulutlarda Yamac41 7. Haftada da çok zor duyuldu baya uğraştı doktor en son karnımı içime çektim öyle duyabildi
Medosal Bende aynı durumdayım perşembe günü randevum umarım kalp atışını duyarız. Benimde 15 mayıs son adet tarihim
tirinitii Medosal ay benim de cuma günü Allahım zaman geçmiyor sanki 😭 inşallah en kısa zamanda duyarız beklediğimiz sesleri
Zeyzeyzey Benimde 21mayıs son adet tarihi doktor 2hafta önce gittiğimde gec döllenme dedi tekrar adet tarihi olustıracakmıs 2hafta sonra gel kalp atışı için dedi bu hafta gitmeyi düşünüyordum kalp atısı duyar mıyım erken mi acaba
Hande123- Zeyzeyzey benim de son adet tarihim 22 mayıs,bugün gittim tam 6 haftalık dedi,kalp atışları yeni başlamış dedi duyduk kalp atışlarını.Sadece aklıma takılan son adet tarihine göre 6+4 olmalıydı,tam 6 haftalık dedi onu anlamadım
Hande123- Bulutlarda ben de bugün 6 haftalıkken duydum kalp atışını,yeni yeni başlamış kalbi atmaya.İlk gebeliğimde ultrason fotosu var elimizde 4+2 de kalp atışı duymuşuz oysaki.Şimdikinde neden gec duyduk onu anlamıyorum
Bulutlarda Yamac41 Canım yapma stres en kötü şey gebelikte 6. Hafta çok erken kalp sesi için bazı doktorlar da pat diye söyleyiveriyor karşısındakini düşünmeden inşallah 1 hafta sonra duyarsın sesini 🙏
Kubra_811 Endişelenmeyin bana da öyle demişlerdi çok strese girmiştim Allahın izniyle bir şey olmadı yani doğurmak üzereyim son günlerdeyim sadece birazcık sabredin birkaç haftaya anlaşılır
Yamac41 Bulutlarda evet çok sert konuştu misafirim kendi doktorumla da iletişimdeyim haftaya dönücem şehir dışındayım inşallah yolunda olur her şey
Minikcivciviimm Yamac41 benim 5+5 ilk kez bugun gittim doktora keseyi bebegi gordu kalp atışı gözükmüyor vajinalden duyarız dedi vajinal bakti ve duydu isterseniz vajinal baktırın su an biraz kahverengi lekelenmem geliyor öncesinde yoktu ama vajinal bakildiktsn sonra olabiliyormuş
tirinitii Merhaba kızlar ben de aynı durumdayım sat 16 mayıs. 1 temmuzda doktora gittim kese gördü çok şükür küçücük. 11 temmuz kalp atışı için gel dedi. Ben de kesinlikle geç döllenme olduğunu düşünüyorum doktor yorum yapmadı henüz. Arkadaşımın sat 9 mayıs benden 1 hafta önce yani.kalp atışını da duydu. Ben daha bekliyorum
Yamac41 Minikcivciviimm ben kendi doktoruma baktırırım diye bekledim çok yoruldum çünkü bugün stres de yaptım
[silindi] Minikcivciviimm vajinal baksak görür müyüz dedim ben idrara çok sıkışıktım doktor net görünüyor dedi gerek yok dedi inşallah kalp atışını duyarız
tirinitii Yamac41 ben de 2 yıldır bekliyordum ilk kez beta pozitif gördüm onda da geç döllenme galiba :) zaten 2 sene zorladı beni bi de bu böyle olunca. Neyse sonu güzel olsun hepimiz için inşallah 💘 sizde ne belirtiler var bu arada