tirinitii Doktor aradı beni,Bu çarşamba gel dedi. Öncesinde tekrar beta vermiştim 60000 falandı dedi o değerle görmem lazım. Korku, panik, heyecan ve dualarla odaya girdik. Çok şükür kalp atışını duyduk, geç döllenme dedi doktorum. Ben 7+6 diyordum doktorum dedi ki hayır 7+3, 7+3 de duymuş olduk. Çok şükür 🙏🏻 Allah size ve bekleyen tüm gebelere de en kısa sürede bebeğinin kalp atışını duymayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🌸