Ebru_ebru iyiyim canım sen nasılsın evet çok şükür 1 hafta oldu sünnetini yaptırdık ilk gün 2-3 çişinde uğunarak ağladı susturamadık falan yalan yok korktuk keşke yaptırmasamıydık dedik ama şimdi iyi ki yaptırmışız diyoruz çıktı gitti aradan yani ilk gün çok zor oluyor ama sonra ertesi sabah bir kalkıyorsun ki sadece çişini yaptıkça ağlıyor 3.gün artık çişini yapıncada ağlamıyor hatta dikişleri yavaş yavaş düşmeye başlamıştı bizim 3.gün ve şuan tamamen iyileşti şişlik ve kızarıklık çabuk geçmiyor ama totalde zorlanacağın maxımum 1 gün zaten hareket çok fazla edemediği için kendiside acıtmıyor