Annekuzusu123 danla2711 94 inşallah uygulamaya göre bize göre 80 hayırlısıyla zamanında gelsin minkler
danla2711 Eliferimm amin inşallah ya 😂🥰 ama iyi ki sünnetini erken yaptırdım herkes kızdı ama 2 gün olmadan maşallah iyileşti bezin içinde olduğu için
danla2711 mrvsrcn bizde çok zor bulmuştuk😂 ben 2 isim istedim eşim tek isim yeterli demişti sonra beni kırmadı 2 isim koyduk😂🥰 ama erkeklere isim çok zor bulunuyorrr
danla2711 Sekerr_46 hep öyle oluyor ama ben mesela bazen karnımda kalsamıydı diye düşünüyorum 😂😂😂 o anlar çok özeldi😍 tekmeler hareketlerr ultrasonlarr🥹