danla2711 A_T_B142601 bu hafta hazırlayın bence ben 34.haftada hazırlamıştım kenara koymuştum 37.haftada doğuma gittim iyi ki hazırlamışım dedim gerçekten hatta 36 da acilen sezaryene bile alınabilirdim çok şükür değerim güzel çıkmıştıda almamışlardı
danla2711 Denizj 😂🥰çok tatlı heyecanlar ama annelerin tahmini genelde tutar ben 38.haftada doğuracağım dedim 37+5 te doğurdum😂
History5 danla2711 Allah razı olsun şuan beklemedeyim çok korkuyorum yanımdakilere belli etmemeye çalışıyorum 😕
danla2711 History5 korkma sen strese girersen bebeğinde strese girer sakin kal güzel geçecek ve bitecek de kendine♥️ derin nefes alll ve sakinleşmeye çalış 🥰
Zeynepkab danla2711 benim hamilelikte ile ilgili özleyeceğim tek şey yavrumun kıpırtıları başka bişey özleyeceğimi sanmıyorum😂
danla2711 Busrabzkrt yok yok geçiyor 🥰😂 ay doğurana kadar banada geçmiyordu şimdi zaman su gibi tuvalete gitmeye vakit bulamıyorum 😂😂
danla2711 Bby21 merdiven inip çıkıyor musun ben 20 kat merdiven inip çıktığım gün nişanım ve suyum geldi😂
Meri3535 danla2711 bende gittim doktora bugün 2 hafta sonra başlatalım madem doğumunu dedi. Dünyalar benim oldu 😂