Yazmelegi_ umarım ki güzel geçer ameliyat 🥰 entube de zorlayan şey, komple aft oldu ağzım yüzüm boğazım 🥹 bir de yaklaşık 4.5 saat sürdü operasyon, o sebeple narkozu çok çok aldım, atmasi da bir o kadar zorladı. Gerçi Mayıs ayında serklaj oldum, yarım saatlik bir operasyon ve genel anestezi altındaydı, onu da zor attım. Bünyesel bir mesele sanırım. Korse çok rahat, hem aski kısımları hem de onu kopcali. Ben askı kısımlarını diktirmistim açılmasın diye. Çok çok sıkı bir şey değil ki yikandikca da açılıyor zaten. Ben içine başka beyaz bir şey daha giyiyordum ki çok yıkamak gerekmesin ve sunmesin diye. Drenler çok hoş değil ama idare ediliyor, sayili zaman çabuk geçiyor 👌🏻 drenler çekilirken de hiç hissetmedim. Benim izlerim lolipop şeklindeydi, bir se ters T var. Lolipop daha rahat diye düşünüyorum, alt kısımda kesi yeri uzunluğu çok olmuyor. Dikiş de ikişer taneydi, diger kısımlar lazerliydi. Şu an hiç belli değil dikişler. Sadece meme başları muntazam şekilde yuvarlak 😄 bazen etrafındaki dikiş izini görebiliyorum ama bildiğim için sanırım 😊