Kamiy Hürrem şebnem gurlere gitmiştim Bursa’da, hastaneyi siz seciyorsunuz sanırım ama genelde jimerde yapıyor diye biliyorum. Ben devletteyken gitmiştim kalp doktorumun onkolojiden arkadaşıydı, bir sürü kadına meme yaptı burada, kesinlikle bir git selamımı söyle demisti ve şükür ki emekli olmadan üçte bir fiyatına devlette halletmistik😊