Yareninannesii ben devlet Hastanesinde yaptırmıştım. Plastik cerrahide yapıldı. Genel olarak çok memnunum, doktorum özele geçti, doğum islerini halledeyim belki gidip bir dikleştirme yaptırırım, bakiciiiz duruma.
Emzirmede problem yaşamadım, bekarken yaptırdım. Estetik operasyon olduğu için muayenesinden rontgenine para ödedim ama tabi çok cüzi miktarlardi