oznuraydins amin temennimiz o yönde ben mesela bana yapılsa o an psikolojime bağlı olarak ebeye de bağırabililirim 😅😅 canımın derdin geçtim içimdeki canın derdindeyim o anda ama şu andan itibaren düşündüğüm için onunda haklı tarafları var kendimi dizginlemek daha doğru olur psikolojik olarak kendimi hazırlıyorum daha başındayım gebeliğin ama kendime nasıl işlersem öyle devam eder öteki gebeleri korkutup haklarına girmek istemiyorum açıkçası ama yaşamadan bilemeyiz nasip hakkımızda hayırlısı olsun sağlıkla alalım kucağımıza evlatlarımızı 🤲♥️