Bende sakarya akyazıdan gidiyorum araştırmaya ilk jülide akar a gittim normalde çok iyi demişlerdi ama ben gittiğimde yüzü beş karıştı ilk aldığım enerji negatif olduğundan pek hoşuma gitmedi ikinci gittiğimde de aslıhan ürere gittim gitmez olaydım ilgi alaka sıfır tam yarım saat geç geldi hatta bende Dr arayışındayım bakalım hayırlısı