Sumeyradem_06 yagmurandrmk bikez gittim burcuya beğenmedim sultana aldım dahada birakmadim.ilgiliydi çok ilk doğum mu normalmi sağlık sorunu oldumu diye sordu sultan canan ilk gittigmde baya ilgiliydi yani burcuya baktığımda bunları sormamisti birde muayne esnasnda telefona çok bakıyor burcu degisik geldi bana bilmiyorum
yagmurandrmk Sumeyradem_06 Burcu da bana aynı şeyleri sordu bilmiyorum ben gittiğim zaman bir sıkıntı yaşamadım ilk gebelik mi ilaç kullanıyor musun herhangi bir rahatsızlığın var mı diye bana sormuştu
Meyra-tt Sezeryani seah kac aksam tutuyor, kac gun kalacağımi bilmediğim icin kac gunluk canta hazirlamam gerektigini bilmiyorum
yagmurandrmk Meyra-tt eğer doktorunuz mecburi sezeryan aldıysa doğumunuz bittikten sonra eğer bir sorun yoksa doğum yaptığınız gün dahil olmak üzere 2 gün 1 gece kalıp çıkıyorsunuz sizin ve bebeğinizin gaz çıkartmasını takip ediyorlar gz çıkarttıktan sonra bir sorun yoksa taburcu ediyorlar ❤️ sağlıkla kucağınıza alın 🤲
Meyra-tt İlk iki dogumum sezeryan olmustu, muhtemelen bunuda sezeryan yaparlar, 21 temmuzda randevum bakayim unutmazsam sorarim