samira555 iki kere biri Çarşamba günü 1000 küsür idi yani 13 günlük bir zaman diliminde cuma günü tekrar beta verildi 2503 çıktı doktor bu beta değerinde bebek yada kese görmem gerekiyor diyor onları göremedik o yüzden bu şekilde dış gebelik tanısı konabilir dendi ,benim kendime ait postun var tüm olayları oraya atmıştım değişik şeyler oldu