Lena_919191 yarın sabah ilk öncelikle betaya bakılacak sonra alttan bakılacak doye biliyorum bana cuma günü acilden girmemi soyledi doktor ama ben iki gün araay girmesini istedim belki iki günde oluşur bebeğimin geç döllendiğine adım gibi eminim fakat bakalım nasiibimde var ise olur