Emine32 Anonimcik besinsizlik derken neler yiyorsunuz mesela yanlış anlamayın merak ettim bende çok dikkat etmiyorum ama yemeyede çalışıyorum 17 haftalığım daha yorumlardan korktum biraz
Anonimcik Emine32 beslenme düzenim yok öyle sabit şeylerle ilerlemiyorum elime ne geçerse onu yedim ama iyi yapmamışım
Anonimcik Orhilo tahini çoğu kişi söylüyor sanırım cidden işe yarıyormuş bende başlayayım bari inşallah işe yarar allahım
ydiricanli Anonimcik mümkün olduğu kadar sağlıklı beslenin paketli gıdalardan uzak durun her gün bir parça ızgara et bende işe yaramıştı ve hergün yumurta eski kaşar kabak çekirdeği yiyordum 3600 kilo doğum yaptım
Anonimcik ydiricanli gözünüz aydın çok sevindim kendi adıma da çok üzüldüm böyle olacağı hiç aklıma gelmemişti vallahi sizde de var mıydı bu gelişim geriliği
ydiricanli Anonimcik yoktu gününde gidiyordu ama sağlıklı beslendikten sonra bebek kilo almaya başlamıştı 2 hafta ileri çıkmaya başladı 30. Haftadan sonra
ydiricanli Anonimcik düzelir canınızı sıkmayın henüz kilo alma döneminde biraz maliyetli olacak ama kahvaltı da avokado kaşar süt yumurta eksik etmeyin akşam da haftada 2 akşam balık 2 akşam et olacak şekilde beslenmenizi değiştirin
hemsireblog1 32 haftalığız bebeğimin karnı 30 haftalık. Bana henüz gerilik diye net tanı koymadılar ama haftalık kilo takibine gideceğiz perinatolojiye. Bu haftaya kadar böyle bir şeyimiz yoktu. Bende endişe ediyorum. Herşeyi yolunda aslında. 1700 gram olmuş bugün. Kilosu iyi diyorlar bu durum kiloyla alakalı değil diyorlar. Bakalım bizim nasıl ilerleyecek sürecimix
byzkzzrl hemsireblog1 merhaba ben de 33haftalığım kan sulandırıcı kullanıyorum zaten perinatologa gidiyorum kiloyu dert etmiyorum ancak karnı 30haftalık gelişimi geriden dedi doktor düzenli kontrol edicez diyor. Bazılarına böyle durumda yatış verip erken doğum planlanıyormuş. Ben de çok korkuyorum erken doğum falan olmaz inşallah
Mirayy_21 Anonimcik kan sulandırıcı ve verdiği vitaminler hangileri Be yaptınız iyi geldi mi ilaçlar size benimde gerilik var önceli bebeğimde de vardı omega 3 başladım bende
Yenianne3 Besinle alakalı oldugunu düşünmuyorum, badem,ceviz,kaşar,muz,maden suyu et kilo aldırıyor dediler hepsini yedim ama fayda etmiyor yapısal diyor doktor beslenmeyle alakası yok dedi
Kivirkivir-35 Anonimcik Benimde aynı şekilde iki hafta geride kan sulandırıcı verdi banada 32.haftada bıraktırcakmış ama doktor kan sulandırıcıyı. Birde akşamları magnezyum verdi onu alıyorum. Protein ağırlı beslen denildi bana bir hafta geçti tekrar gittim kontrole aynı gittiğini söyledi. Hangi vitaminleri kullanıyorsun ben zaten omega 3 vs genel verilen vitaminleri kullanıyordum. Her gün akşamları protein yedim özellikle balık yada et yada tavuk. Sabahları yumurta yemediğim gün olmadı aynı şekilde kaşar peyniri dedikleri için maşar peyniride. Bilmiyorum aradaki fark nasıl toplarlanacak.
Mlkklc byzkzzrl 29.haftamdan itibaren bebekte gelişim geriliği başladı ve sizin kullandığınız gibi kan sulandırıcı beslenme ve sıkı kontrolle 37+4 e geldim, ne yazık ki bu tür minik bebeklerde normal doğum sorun olabiliyormuş bu sebeple bugün 38haftanın basında doktor bebeği almayı tavsiye etti ..benim süreç bu sekilde gelisti
Hlya1993- ireyll_ merhaba ben doğurdum 37 haftalıkken usg 33 haftalıktı solunum sıkıntısı sebebi ile bir süre küvözde kaldık. Şimdi evdeyiz şükür
ireyll_ Hlya1993- çok şükür. Allah size bağışlasın. Tam olarak kaçıncı haftada fark ettiniz geriliği? Ne içindi sıvısı var mıydı bebeğin
Hlya1993- ireyll_ 16 haftada 2 hafta idi bu şekilde 30 lara geldik. Fark açıldı. 37 de doğduk ama usgye göre 33 tü.
Hlya1993- YenianneA merhaba evet iyiyiz şükür 15 günlük yoğun bakımda kaldı solunum sıkıntısı sebebi ile. Neden gerileme olduğu doğunca çıkar dendi soruyorum hiç bir de yanıtlamıyor.