Bugün doktor kontrolüm vardı 29+1 deyim bebek sadece 1 kilo 70 gram dedi gelişiminde gerilik var dedi haftasına göre 2 hafta geriden geliyor dedi protein ağırlıklı beslen dedi doktor geri kalan herşeyine normal ded kızlar kan sulandırıcı verdi vitaminler verdi başına gelip bebeği kilo alan var mı acaba kan sulandırıcı ve vitaminlere başladım bol da protein ağırlıklı beslenicem kilo alır mı acaba çok da korktum ilk gebeliğim 🥹 toparlayabilir miyim acaba ne önerirsiniz ne yemeliyim 🤦♀️