5 yıl sonra pozitifi gören biri olarak yazıyorum bacılarım 🫶🏻 Ben artık adetim 2-3 hafta gecikse bile test yapmayı bırakmış biriydim pcos olduğundan.. bat mayıs 3 dü ben 1 haziranda test yaptım hemde pazar günü gidip nöbetçi eczaneden aldım çünkü bilmiyorum hissettim mi desem içime doğdu gibi oldu.. belirtiye gelince göğüs hassasiyeti ama bu zaten benm ader belirtimdir 10 gün önce başlar buda öyleydi bulantım benm hiç olmadı 9 haftalığım hala yok şükür. Ama benm kasık ağrım olur ve o adet olmuş gibi karnım ağrıdığı an bilirim ki regl oldum ama bakıyorum yok bakıyorum yok hafif hafif o adet ağrısı vardı ve çok silik leke geldi evet tamam dedim regl olcam ama olmadı 1-2 gün geçince işte test yaptım sonra kan verdim pozitif derken ilerliyorum bakalım 🥹 eğer zaten 1-2 ay da olmasam tüp bebeğe başlıcaktım Rabbim isteyen sabreden herkese versin bu duyguyu yaşatsın 🌸