sivolumut aşkım sanırım bu testlerin pozitif olup olmaması yumurtlama günü ile alakalı yani yumurtlamadan 14 gün geçtiğinde pozitif çıkıyor testler ben mesela yumurtlamamın 18 haziranda olduğunu düşünüyordum o gün o şekilde akıntı yaşamıştım ama 30′unda kan negatif çıktı hem de 0 50 olarak demek ki daha geç yumurtlamam olmuş zaten 18′inde olsaydı 14 gün sonrası 2 temmuz oluyordu regl olmam gerekirdi normalde en geç bat 9 ondan sonrasına gecikme sayacağım artık aşkım ben ama tavsiyem gecikme beklemen