sivolumut Kubragocer sat 12 Haziran 9 unda ya da en geç bugün olmam gerekiyor bugün olmazsam 1 gün gecikme sayarım muhtemelen . Ama her an olacakmışım gibi hissediyorum bilmiyorum 🤷♀️
Kubragocer sivolumut benimde sat tarihim 8 Haziran’da bebimde 8 en geç 9 temmuz’da olmam gerekiyordu bugün hala olmadım mesela gecikme 1 saydım bile
sivolumut Kubragocer benim adet döngüm 27 28 gün oluyor bugün olmam gerekiyor işte bakalım olmazsam yarın test yaparım . Siz evde test yaptınız mı
sivolumut Mervee3108 ben görüyorum hepsinde 🌸 kan testiyle daha kesin olur bence kan verin en kısa zamanda