Yenianne3 merhaba ben ve eşim de çok içiyorduk, bir kere dış gebelik yaşadım bunu sigaraya bağladım ve bir daha hamile kalmadan önce sigara birakma polikligine basvurduk suan 1 yıl olacak ikimiz de tekrar baslamadik. Aklimiza bile gelmiyor. Verdikleri ilac cok ise yaradi birakirken. Şimdi hamileler için söylemiyorum ilaç hamilelikte kullanılmaz zaten hem de insan strese girdikce daha çok içesi geliyor, ayrıca stres sigaradan daha cok zarar verebilir çocuğa insallah hepiniz sağlıkla alın kucağınıza ama belki hamilelikten/emzirmeden sonra da bırakmak isteyen olur diye paylasmak istedim, sonuçta her dönem başımıza bela bu sigara