Ben de vicdan azabı yaşıyorum. Açıkçası hamilelikten önce elektronik içiyordum. Tak diye bıraktım. Ama 1 ay içinde eşimin işleri durdu benim işim aksadı derken sinir stres. Elektroniğin de zararları tam bilinmiyor diye normal sigaraya yöneldim. İçsem dert içmesem dert oluyor. Günde 1-2 tane içiyorum ama o stres de mahvediyo beni biliyorum. Şu an sağlıklı görünüyoruz 13+4 teyiz bakalım