Kızıma hamileyken ilk başta tiksindim içmedim sonra korktum içmedim şuan astım alerjik bir kızım var oğlumda da öğrenince bıraktım tek tük yanımda biri içince çektim sağlıklı doğdu oda şuan bir sıkıntısı yok rabbime şükür şuan 3. Ye hamileyim ilk balta çok tiksindim 18 haftalığım yemek istemiyor canım deli gibi sigara içmek istiyorum ama frenliyorum 1 tane mak. 2 tane içiyorum onda bile deli gibi vicdan yapıyorum ama çok değişik bir şey ya inanılmaz canım istiyor çektikçe rahatlıyorum keşke hiç içmesek ama işte