Ben ilk hamileliğim de şak diye bıraktım öğrenir öğrenmez aşırı bi sorumluluk hissettim ama doktor günde 2 3 tane içebilirsin faZlası zarar demişti. Bende tanıdığım insanların çocuklarının hiç bir problemi olmadığını söylemiştim 😀 ya içersem diye kendimi rahatlatmaya çalışıyordum. Şimdi saglıklı olabilir 20 yaşında astım olabilir ergenlikte sigara içmeye yöneliyorlar tetikleyebilir demişti. Kendisinin puroları masa üstünde dururken. Ama en güzel iyiliği yaptım kendime bidaha içmedim tabi arada arkadaşlarla içtiğim oldu bir iki.