Yenianne3 ah arkadaşım ben 2 hamileliğimdede hç içmedim. Bir önceki hamileliğim ikizdi. Nasıl içmedim bilmiyorum ama içmedim normalde günde 1 paket içen birisiydim. Ama plansız, istemediğim halde hamile kaldım, 4.çocuğuma hamileyim Allah bu yavrumara sağlık versin şuan bende kıra kıra içiylrum, ne içtiğim zaman keyif alkyorum ne içmediğim zaman. İçtiğimde vicdan azabı, içmediğimde sinir stres… sanırım hepimiz böyleyiz.
Hamileliği resmen şu kısıtlanmalardan dolayı sevmiyorum 😓 kimsenin kimseyi yargılamaya hakkı yok, iyilik yapmak isteyen bize dua etsin🙂↔️🙂↔️