mursed benim doğumum sezaryen oldu acil sezaryen baya sıkıntılı bir hamileliğim vardı en son hastaneye yatırdı beni serklajliydim sancım vardı tedavi falan uyguladı ama yanıt vermedi oğlum sancılar kesilmedi sonra serklaj dikişleri rahimi yırtmaya başlamış acil karar verdi anne sağlığı daha önemli bekleyemem seni kaybedebiliriz veya rahimi alabiliriz o riske giremem çocuk tekrar yapılabilir ama bunlar giderse geri dönüş olmaz diyerek acil ameliyata aldı 2 saate yakın sürdü ameliyatim çok şükür sıkıntısız ameliyat etti ama oğlumu 2 gün sonra kaybettik 27. Haftada doğum olmuştu. Ameliyat sonrasi çok hızlı toparlamistim eli çok hafif bence ağrı falan çok yaşamamıştım ben. Oğlumuzun vefatına Aydın hoca da çok üzülmüştü memlekete gittik oglumuzu defnetmeye haberi olunca kendisi telefonla arayıp baş sağlığı diledi. İkinci doğumu da hamileliği de kendisinde ilerletmek isterdim ama nasip degilmis tayinimiz çıktı ben o ara hamile kalmışım nasip olmadı Aydın hocaya takipli olmak ama nasip olmadi. bu hamileliğimde bile bazen mesaj atıp soru sorduğumda cevaplar verdi bana. Yekta hanım ve Aydın bey çok iyi insanlar Allah razı olsun onlardan ❤️ buralarda onun gibi doktor bulamadım çok bilgili çok ilgili. hep dua ederim gördükçe hep Aydın hocayı öneririm