esraaa97 myangelson Amin çook sağolun♥️bizim durumumuzda olan herkes sağlıcakla kavuşsun bebişlerine🙏🏻
hbbmommy Mirayy_21 ben ondan hiç memnun kalmadım. Oğluma hamileyken birsürü doktorla görüşmek zorunda kaldık. Onlarca doktor içinde memnun kalmadığım tek doktor ahmet yalınkaya oldu
myangelson Ayten01 sağolun. Bize yasaktı 2 yıl çocuk yapmak. Tam 2 yıl sonra hamile kaldım korunmayı bırakınca
edaece21 fatomu ben memnunum 2 cocugu onda dogurdum şuan 3. Gebeyim antep te yaşıyorum doguma yine aydın hocaya gidecem