Maeshatr NurAyse_nur ya yeni yeni su içmeye başladım çünkü 10.haftama yeni girdim henüz sudan bile tiksiniyordum 🥲
NurAyse_nur Maeshatr hayirli olsun umarım catlak olusmaz benim 3. Hamileligim. İlkinden beri cok iyi markalar kullandim cok su içtim ama yine de catlaklarim olustu. Bunu da suan oylesine kullaniyorum kurudukca kaşıntı oluyor diye. Umarim sizde olmaz 🌹
Hamisbirisi1 Lierac, Bioderma atoderm serisini kullanıyorum. Ara ara da zeytinyağı ile destekliyorum akşamları
Accountant Maeshatr sadece akşamları sürüyorum ben şuan 2.yi yeni açtım doğurana kadar götürür muhtemelen
Ahsenmira Maeshatr 36. Haftamdayım karnım çatlamadı sadece göğüslerim çatladı ilk zamanlar dikkat etmediğim için sadece karnımı yağlıyordum çok hızlı büyüdüler
Seval392 Ben aşırı çatladım gögüalerim belimde var ama kalcamda var bacaklarım almış başını gidiyo uygun fiyatlı bileyler araştırıuom 20 haftadayım çatlaklarıma bakınca aglayasım geliyo göz yaşım pıt
Maeshatr NurAyse_nur çok teşekkür ederim inşallah artık bende alıcam en çok burada söyleneni ona göre bir rutin oluşturacağım 🌸☺️
Mrvuste 27 haftalık hamileyim Lierac kullanıyorum.Haftama göre fazla kilo aldım ama şuanda hiç çatlağım oluşmadı.günde 2 kez boyundan aşağı her yere sürüyorum.
Tubaaslnkzl Maeshatr rica ederim ☺️ eczaneden 850 tl civarıydı aldığımda hepsiburadadan 380 civarına buldum kodlarla vs. Ordan da aldım daha uyguna aldım
defneeaynur Maeshatr Hamile olduğumu öğrendiğimden beri her duştan sonra organik hindistan cevizi yağı kullanıyorum ara sıra da bio oil sürüyorum. 32 haftadayım henüz çatlağım yok.
ipekuysalylmz Bio oil ve dalin bebe yağı kullandım. 37.haftadayım. Sıfır çatlak. Ama 3.ayda başladım ben. Her gece muhakkak sürdüm.
HavvaM0806_ Maeshatr bende 12 haftalıkken başladım lierac çatlak kremi kullanıyorum ilk etapta o yapışık his bırakıyor ama çabuk emiliyor doktorum önerdi umarım fayda gorurum
alczynp @Maeshatr bio-oil kullanıyorum 33. haftadayım hiç çatlağım yok.16. Haftada başlamıştım yağlı bir his bırakmıyor,çamasırlarda lekede yapmıyor.
Giqu Maeshatr başlardan itibaren zeytinyağı, hindistancevizi yağı ve kantaronu dönüşümlü kullandım. O da her gün değil, iki günde bir. Bir tane bile çatlağım olmadı. Genetikle çok ilişkili olduğunu düşünüyorum.
Betyas Ben de zeytinyağı kantoron bi de biraz tatlı badem vardı dönüşümlü elime hangisi geldiyse sürdüm ama biraz bol sürüp açıkta 20 dk bekledim her gün. Hiç çatlağım yok 38. Haftam bitmek üzere. Annemde çok çatlak vardı ama şükür bende henüz olmadı
Dilaractarhan Maeshatr 9. Haftada tummy butter a başladım sabah akşam sürüyorum şu an 27. Haftadayız hiç çatlak oluşmadı çok güzel nemlendiriyor tavsiye ederim