36.haftadayım bazen bebek yağı bazen kakao yağı kullanıyorum ama yapı meselesi olduğunu düşünüyorum göğüslerime ve karnıma da sürüyorum göğüslerim çatldı karnımda şuan herhangi bir yerinde çatlama yok kaşıntıyı önlemesi için rahatlatan herhangi bir krem kullanılabilir