Maeshatr Kaçıncı haftada başladınız ve sürekli kullandığınız memnun kaldığınız çatlak kremi hangisini önerirsiniz hassas bir cilt yapım var ve yapış yapış hissiyatından hoşlanmıyorum sizden güzel tavsiyeler bekliyorum 🌸
Accountant Maeshatr lierac kullanıyorum 16. Haftadan beri çabuk emiliyor yapış yapış bırakmıyor doktorum tavsiye etmişti zaten 33 haftalık oluyorum yarın henüz çatlamadım her gün düzenli kullanıyorum
mavideniz9696 Maeshatr krem kullanıyordum baktım pek işe yaramayacak Hindistan cevizi yağına geçtim direkt
Parlalina Maeshatr 3. Aydan itibaren badem yağı, Hindistan cevizi yağı kullandım ben çatlağımda olmadı şükür
Maeshatr NurAyse_nur ya yeni yeni su içmeye başladım çünkü 10.haftama yeni girdim henüz sudan bile tiksiniyordum 🥲
Esraerdgn95 @Maeshatr ben 31.haftadayım hiç çatlağım yok şuan da. BİOOİL yağ kullanıyorum. Ekstra da bebe yağı ya da badem ve hindistan cevizi yağı karıştırıp kullandım. Benim cildim de çok kuru ve hassas o yüzden bu şekilde ilerledim.
Maeshatr Accountant bu markayı çok övüyorlar beni de inanılmaz yorumlarından dolayı kendisine çekiyor sabah akşam mı kullandınız bir kutusu ne kadar gitti size
Gokceninannesi09 Maeshatr 3.aydan beri bio-oil kullaniyorum su an 37.haftadayim yapis yapis birakmiyor guzel de kokusu var ben cok memnun kaldim
Maeshatr Tubaaslnkzl daha önce duymamıştım bi araştırayım fiyatta uygunsa neden olmasın çok teşekkür ederim ☺️
Devran 33+4 teyim hiç birşey sürmüyorum musleranın yağını aldım onuda sürmüyorum çatlamayan insan çatlamıyo deriyle alakalı bu durum benim deri sağlam
Tubaaslnkzl Maeshatr rica ederim ☺️ eczaneden 850 tl civarıydı aldığımda hepsiburadadan 380 civarına buldum kodlarla vs. Ordan da aldım daha uyguna aldım
Ahsenmira Maeshatr 36. Haftamdayım karnım çatlamadı sadece göğüslerim çatladı ilk zamanlar dikkat etmediğim için sadece karnımı yağlıyordum çok hızlı büyüdüler
Accountant Maeshatr sadece akşamları sürüyorum ben şuan 2.yi yeni açtım doğurana kadar götürür muhtemelen