asil15 neanladinyurdagul aslında banada öyle dendi ama ben 1 regli sonrasi korunmayı bıraktım içerisi daha iyi temizlensin ve yapiskanlik falan olmasın diye doktoru değil çevreyi dinledim.hayirlisi diyelim hakkimizda
Rose_07 neanladinyurdagul her doktordan farklı bir ses çıkıyor anlamıyorum. Kürtajı yapan doktor 2 ay bekle dedi. İki ay geçti tekrar kontrol olayım sonra gebelik düşüneyim diye başka bir doktora gittim 6 ay beklemeyi öneriyoruz dedi.
asil15 neanladinyurdagul ben 30 nisanda kurtaj oldum ilk reglimi 6 haziran da olması gerektigimi olup sonrasi korunmadim bakalım şuan beklemedeyim pazartesiye kadar regli olmazsam kan vermeyi düşünüyorum şuan için silik bir çizgi gördüm ama iyice emin olmadan umutlanmak istemiyorum
asil15 Arhez20 5 günün var canm normal kurtaj olduğum gebeliği bile silik bir şekilde iliskiden 19 20 gün sonra ogrenmistim
neanladinyurdagul Rose_07 genelde 1 adet dönemi diyorlar ama pco olunca zaten geç yımurluyorum vs gerek yok dedi
motherof3son BurcuMusti3107 ben elendim.. testim predictor early piyasanın en pahalı testi ve negatif
BurcuMusti3107 motherof3son bende aynısından yaptım canım bende de aynısı çıktı umudumuzu kaybetmiyoruz daha günümüze var ben pazar ilk idrarle tekrar deneyeceğim hayırlısı olsun
Aydan95 Bat 8 , regl kasilmasi var ama gobek etrafina da vuruyor bazen, rahim agzi acikligi hissi, (regl 1-2 gunu oldugu gibi).. bu gun dupaston son gunu, birakinca icmeyi reglim kosarak gelicek saniyorum)
Yaprakunallar Rose_07 bende silik pozitif verdi bebetime adetime 8 gün kala yapmıstım öğlen test alıp yine bakıcam varsa kan vericem bende 5gündür adet olacak hissim ve kasık gerilmelerim var ağzımda demir kan kokusu var midemi bulandırıyor
motherof3son BurcuMusti3107 benim ümidim kalmadı. Piyasada daha hassas test yok 330₺ lik iki tane almıştım. Maalesef silik bile yok dümdüz negatif. Hayırlsı buymuş önümüzdeki ay bakarız… gerçi önümüzdeki ay kafamı dinlemek istiyorum fazlaca stres yaşadım şu an üzüntüden kafamı kaldıramıyorum. Yumurtlama ve çatlamayı gördüm ona rağmen olmadı ne diyim artık.. Allah büyük
BurcuMusti3107 motherof3son hayır öyle düşünme bence en kesin sonuç kandaki bence hem daha günümüze var belki geç döllenme falan olmuştur umudunu kaybetme derim bat ne zamandı senin