Rose_07 evet yapıyordum. Doktorum yapabilirsin demişti. Lazerdeki ışınlar gökyüzündeki güneşle aynı uv ışınını veriyor dedi. Yazın yapılmama sebebi halihazırda gebelikte hormonlar sebebiyle leke oluşabiliyor, lazer sonrası da oluşması pek mümkün. Çok şükür hiçbir problem yaşamadım. Bende pcos vardı yüzümde kıllanma fazla oluyordu yapıyordım mecburen