GEBES3 valla aşkım bende aşırı bel ağrısıyla dün kadın doğuma gittim kürdan ucu gibi pembe leke gelmişti tüm belirtilerim var doktor rahim kalınlığı 8 mm dedi rahim içinde kanama olmuş dedi ama rahminde hiçbir sıkıntı yok tertemiz dedi beta bakalım dedi bende vermedim benm bat 8 test yaptım anında çıktı silik ama böyle flaşla bakınca belli oluyor acab dediö yerleşme kanaması hamileseydem tam 3 hafta oluyor yerleşmede 3.cü haftada oluyor bekliyorum bakalım