byelm GEBES3 benim de bat 11 ara ara sol kasık ağrısı yaşıyorum akıntıyı tam kestiremedim normalmi değilmi sende bi belirti var mı
Yaprakunallar GEBES3 Yaa ben anlamadım sabah bebetime testim pozitif çıktı sonra 3saat somra başka markayla yaptım comfort days negatif
Serone  kızlar bugün olabilir mü yumurtlamam
BurcuMusti3107 GEBES3 ben yumurtlama günümü takvimim diye bir proğramdan takip ediyorum onu baza alıp ilişki yaşadım umarım tutmuştur dün test yaptım ama çıkmadı biraz üzüldüm ama baya erken daha kendimi tutmaya çalışıyorum yapmamak için 😂
motherof3son BurcuMusti3107 dayanamyıp yaptın mı 😅 sen de benim gibiydin 7-8 temmuz bat. Brn pazar günü yapmaya karar verdim sabredicezz sabrın sonu selamettir inşallah 🙏
Uye_03 Beklemek o kadar zor ki eşimle işten sonra devamlı geziyoruz kafama takmamam için boş zaman kalmasın diye ama hep aklımda
hanimhanimcik GEBES3 bat 8 bu sefer hiç test yapmak istemiyorum. sıkıldım her seferinde negatif test görmekten. umudumu da kaybetmek istemiyorum ama işte🥲
BurcuMusti3107 motherof3son evet valla dün yaptım😂 ama negatif bende öyle karar verdim pazar günü doğru sonuç çıkar diye tahmin ediyorum hatta yapmamak için netten sipariş verdim testi 😂😂