Arkadaşlar bir diyetisyen olarak benimde gebelik şekerim yüksek çıktı. Aç iken ölçtüğünüz şeker 70-95 arasında olmalı gebelikte bu şekilde eğer 100 ın üzerine çıkarsa insülin kullanmak zorunda kalırsınız. Tokken de ölçtüğünüz şeker 140 ı aşmamalı 1. Saat tokluğa bakın. 145 vs çıkabilir problem değil sadece çok yüksek olmasın. Yemeklerinizin yanında yoğurt tam buğday ekmeği tüketin. Şekerden hamur işinden nişasta dan pirinçten domatesten havuçtan uzak durun çok şekerli meyveler tüketmeyin karpuz kavun üzüm gibi yani. 2 ana 2 ara öğün şeklinde beslenebilir siniz ya da 3 ana 1 ara öğün yapabilirsiniz