Seelinimo rutin oturtmak zor her pazartesi bugün başlıyorum diyorum cumayı görmeden aksıyor kayınvalidemle alt üst oturuyoruz hep kendi evimde olsam aksatmam ama sürekli kayınvalidemin evine geliyorum yemek vesaire o yapıyor burda da unutuyorum bazen ölçümü bazen dikkat etmiyorum yediğime şimdi kahvaltıya bi reçel çıkarsalar çaktırmadan yiyiyorum 😅😥