Arkadaşlar benimde 50 gram şeker yüklemesinden 1 saat sonra şekerim 190 çıktı. Endokrine yönlendirdi. Diyet ve takip verildi. İlk hafta ölçümlerim sabah açlık 90-100 arası diğer öğün tokluklarım max 130 görmüşümdür. Ona rağmen beni çok tedirgin ediyorlar korkarak yiyorum bişeyleri. Sizce bu kadar korkacağım bir durumum var mı