Şekerim sınırda çıkmıştı 25 haftamda şeker yüklemesinde sonrasında kontrol altında olmamı istedi doktor diyet yap dedi çok fazla dikkat edemedim bugün 29+5 olduk kontrole gittim bebek 1900 gram çıktı 3 hafta ilerde dedi bebek için endokrine görün muhtemelen insülin başlatır dedi yaşayan varsa süreç nasıl oluyor acaba şekeri olup insülin kullanılmasa ne olur