Sevilay37 sağlıcakla kucağımıza alıp ailecek eve dönmek nasip olsun valla bende de durum farksız kızıma baktıkça ağlıyorum 5 gun kaldı gitgide artıyor bu duygusallık aksilik kızımda anne snei asla yanlız bırakamam ben seni çok özlerim sensiz kalamam dedikçe daha beter oluyorum 🥹